My last two days

I går åkte jag in till stan med Jossan. Det var tänkt att vi skulle handla lite. Jag kom hem med endast ett par leggings. Trodde jag skulle hitta en massa kläder, men som vanligt när jag har pengar hittar jag ingenting. Jag lyckas alltid hitta en massa kläder när jag inte har pengar. Livet är hårt, inte sant? haha.

I dag var det tänkt att jag skulle åka till Skärholmen med Elina och handla kläder och smink. Mamma sa att hon skulle sätta in underhållet i går men det glömde hon. Så i Tuna fick vi hoppa av bussen och åka hem igen. Men det gör ingenting, alla kan glömma :) Så vi åker i morgon istället :)

I morgon kväll är det halloweenfest hos Elin också. Det kommer bli grymt. Jag ska klä ut mig till det gamla vanliga tror jag. Jag säger inte vad, det får ni se bilder på i morgon.

På lördag ska jag och Rickard till Tullinge och fira Rickards farmors nya kille. Det blir lite mat, dricka och självklart firande. Det kommer nog bli väldigt trevligt. Senare på kvällen är det halloweenfest hos oss. Så denna helg är det party.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0