Funderingar

Jag förstår inte varför alla ska gå och skaffa barn nu för tiden. Har det blivit en slags trend? I alla fall här i Salem. Skaffa barn är något jag tänkt göra 25-årsåldern. Om knappt det. Det finns så mycket jag vill göra här i världen. Kanske låter drygt, men jag tänker inte låta ett oväntat barn "förstöra" mina drömmar.

Jag var nyss ute med Fifi. Vi tränade lite på att hon inte ska dra så förbannat mycket. Vilket hon har tagit sig friheten att göra nu för tiden. Och det accepterar jag inte. Det är jag som är ute och går med henne, inte hon som är ute med mig!! Jag måste säga att det gick väldigt bra. Hon lyssnade till 90% kanske, och det tycker jag är super :) Sen var det några enstaka gånger hon vägrade lyssna. Tur att man har arbetat på tålamodet.

Nej, usch. I dag är jag på ett dåligt humör. Jag orkar knappt med mig själv.  Jag har som sagt sovit skit i natt vilket resulterar i att jag blir en dryg jävel som man inte orkar vistas med. Men det ska jag försöka undvika så gott som.

Jag ska snart sätta på Twilight och trösta mig lite, ha lite filmmys sådär. Och jag stänger av min mobil, vill inte vara i kontakt med omvärlden just nu. Så..

Catch you all up later.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Varför kan du inte slappna av? Fan när man ligger med mannen man älskar går det inte att INTE slappna av tycker väl jag :P

2009-10-13 @ 23:52:40
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0