Mamma <3

I natt fick jag sova hela natten utan att vakna, fick dessutom spendera hela natten i sängen. Det var underbart skönt. Dessvärre var det mindre underbara tankar som försegick i mitt huvud. Drömde en sån hemsk dröm i natt att jag skulle säkerligen börja gråta igen om jag gick in på detaljer. Eftersom att jag inte mår så bra just nu har jag blivit lite mammig. Det jobbiga är att hon och Mats är på Mallorca till på lördag.

Det enda jag kan berätta från drömmen är att jag minns att det var en snubbe som gjorde väldigt hemska saker på min mamma mitt framför ögonen på mig, Mats och Magnus(min bror). Ingen av dem gjorde något förutom jag. Vilket förvånade mig jättemycket i drömmen. Magnus tvekar aldrig! Men i alla fall. Det jag gjorde i drömmen var att hoppa på den där snubben och börja veva utav bara helvete. Det jobbiga var att han inte fick några större skador, det var som att han var gjord av stål. Samtidigt som jag höll på att slå sönder mina händer istället för honom skrek jag "INGEN GÖR SÅ MOT MIN MAMMA!!" och så sparkade jag honom i huvudet och då var det som att han vaknade till, så gick han bara därifrån som om ingenting hade hänt. Jag vaknade av att jag var flyförbannad samtidigt som jag grät. Det går verkligen inte att förklara känslan :s. Skitjobbigt!

Ja, skulle någon göra liknande mot mamma i verkligheten hade jag nog gjort samma sak. Inklusive min bror, haha. Nejmen, min mamma betyder verkligen mest för mig. Förstår inte hur jag kommer att klara mig utan henne när hon går bort. Men det är ett senare problem!

Tisdag, onsdag och torsdag ska älskling jobba över till åtta istället för att sluta fem. Och det gör han ledig på fredag :) Eftersom att jag börjar halv elva på fredagen ska vi börja med att sola på morgongen. Sen skjutsar han mig till skolan. Sedan har vi varandra för oss själva hela fredagen. Vi ska ut och äta, gå på bio(kanske). Vi ska göra lite saker ensamma i alla fall. Och det ska bli så mysigt. Jag behöver verkligen vara ensam med honom var som helst förutom hemma. Och detta var hans idé, jag blev överlycklig när han föreslog det när jag visade att jag blev lite sisådär när han berättade om att jobba över. Sen får han ju lite mer i lön också, det är ju alltid nice :) Åh, jag längtar redan! <3

Snart är det lunchdags för Fifi och frukost för min del. Sen är det långpromenad. När jag sedan kommer hem är det storstädning av lägenheten.

Undra vad som ska ätas till middag i dag. Jag ogillar verkligen att äta middag helt ensam. Då brukar det oftast inte bli någon mat för min del. Äh, får se vad det finns att tillaga.



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0