Mammas pojkar

Jag sitter och kollar på mammas pojkar just nu. Och allt är så förbannat skrattretande. När Viktoria inte ville brottas med en annan tjej i sopa blev det ett jävla liv. Let it go och bry er inte om vad andra väljer att göra. Jag menar, alla individer har olika värderingar. Och jag måste säga, jag är jävligt glad över att den där Izza åkte ut nu. Ni anar inte. Jag hade aldrig klarat av att bo i samma hus med henne under den här tiden, så jag är imponerad på er som pallade. Usch, vilken människa.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ja men det var ju lite fjantigt av henne också och det är verkligen BARA taktik ;) men det är ju förjävla underhållande att kolla på det där programmet :D

2009-11-02 @ 10:39:20
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0