My weekend

I fredags hade jag och Rickard mysfredag. Vi åt på O'Learys. Där blev det en fet köttbit, pommes och beasås. Huuur gott som helst! Kunde nästan rulla därifrån efteråt, haha. Efter middagen blev det bio med Jimmy och Sofia. Vi såg Zombieland som för övrigt var väldigt bra och rolig. Lyckad fredag helt enkelt. :)

I lördags kom Jossan och Tessa förbi. Det blev lite chillparty sådär. Snackade massa skit och gamla minnen :) Jag har inte träffat Tessa sen typ högstadiet? Crazy. Rickard var med också och han blev busschafför(vi körde bussen bl.a.).

I går gjorde jag inte så mycket. Var mesta dels väldigt trött och seg. Men senare på kvällen kom Jossan förbi och vi bakada kladdkaka som blev väldigt kladdig, haha. Men god blev den.

Jag har nyss pratat med Rickards morbrors fru och i morgon ska jag sitta barnvakt och tjäna lite extra pengar :) Inte mig emot med tanke på att jag älskar barn. Så det blir väl en timme eller två med att sitta och leka och vara barnslig. Kommer inte bli några problem då jag är duktig på sånt ;) haha.

Jag ska snart göra lite sen lunch till mig. På menyn i dag står det äggröra och hallonsmoothie. Muuums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0