Riktigt höstväder



Lunchpromenaden med fifiluris var faktiskt väldit mysig. Av någon anledning tycker jag att det är lite mysigt med alla färger, alla löv på marken, när det är lite småkyligt och när det blåser lite. Dock inte när det regnar. Då krullar mitt hår upp sig så förfärligt, haha. Fifi verkade uppskatta promenaden lika mycket som jag. Jag tror att hon också tyckte att det var skönt att få röra lite på sig.

Efter promenaden var det dags för städning. Det värsta med att ha två hundar är att lägenheten blir skitig på bara två dagar. Så varannan dag är det städning för min del. Passar på att göra det om dagarna när ingen är hemma. Passade även på att byta lakan i sängen till mina favoriter;



Andra bilden består av nästan hälften av mina olika produkter. Jag älskar verkligen nagellack, i alla sortens färger. Som ni ser finns det lite olika. Obs! ignorera vodkaflaskan, haha.





Fifi ville vara med på ett litet hörn också :)

Nu ska jag gå och pussa lite på min prins. Vid åtta ungerfär ska vi ut med hundarna, efter det duscha och sedan filmmys :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0