Seg måndag morgon

I går kunde jag inte slita mig från min bok, det var helt omöjligt. Det var som att den helt medvetet hade slitit tag i min hjärna och tänkt stanna där tills sagan var slut. Men tillslut lyckades jag, efter vissa om och men, klockan två på natten fick jag lämna ifrån mig boken. Dessvärre somnade jag inte förrän halv tre vilket resulterade i att jag är som en mumie just för tillfället.

Vilket i sig resulterar i att jag inte orkar gå på matematiken. Dock pluggar jag bättre hemma än bland massa småglin som skriker och springer runt.

Lite halvtråkiga, trötta morgonbilder:



Jag var nyss på en promenix med Fifi också. Hon tyckte det var skitkul med alla löv man kunde sparka på så att dem flög. Hon är alldeles för söt den där filuren.

Just nu ligger båda hundarna på golvet och jävlas med varandra. Jackie har Fifis ben i munnen medan hon ligger och sprattlar. Det ser otroligt roligt ut, haha. När man peppar på han lite blir han alldeles galen. Tur att de inte skadar varandra i deras lek :)

Nejdu, nu ska jag pilla lite i photoshop och bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0