Skrattar dig i ansiktet. HAH

Jag vaknade i morse av att älskling höll om mig och pussade mig i nacken. Det bästa sättet att vakna på oavsett hur mycket klockan är. Han är helt underbar den där människan.

Sedan åt vi en liten traditionell helgfrukost vid matbordet med all möjlig föda. Smoothie, mackor med lite allt möjlig pålägg, ägg, you name it. Myspys på hög nivå. Sånt där lugn behövs både i livet och i förhållandet <3

Vi har faktiskt inte gjort så mycket i dag, vilket har varit rätt skönt. Vi har varit ute på promenad med Jackie, ätit lite lunch, slappat och myst. Vi blev även bjudna på kladdkaka av Sofia och Jimmy. Så förbannat gott det där!

Jag blir så trött på vissa människor som tror att de är något de verkligen inte är. De har för höga förväntingar om sig själv. Att man kan tro att man får bete sig hur som helst och att det ska bli ursäktat. Aldrig! Det är inte min förlust, tror inte att jag är ensam att känna så. Inte nånstans..




Dessa bilder mixade vi till på en hemsida. Så jävla roligt, har inte skrattat så mycket på länge. För er nyfikna, hemsidan lyder yearbookyourself.com. Det måste ni testa!


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha Ni passar verkligen i dom frisyrerna :D

2009-10-04 @ 17:31:04
URL: http://elinawinberg.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, I know ;)

2009-10-04 @ 20:21:31
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0