Snart fredag

De senaste nätterna har jag drömt så sjuka och jobbiga drömmar. I går natt drömde jag att jag bodde i ett hus som liknar de "fattiga" husen i USA, om ni förstår. Det låg lite avsides och i huset befann sig jag, en annan kvinna och ett barn. Vi sitter och pratar allihopa och helt plötsligt ringer det på dörren. Jag går mot dörren och ser att det står en väldigt skum och mysko snubbe. Samtidigt som jag ser detta, ser jag också hur han är på väg att öppna dörren. Jag sliter tag i dörren och försöker låsa samtidigt som han drar allt han kan i hopp om att få upp dörren. Men till slut lyckas jag få igen dörren. Då kommer jag på att det är flera fönster öppna i huset och jag springer sedan runt och stänger alla fönster. Sista fönstret jag stänger är ut mot baksidan och där finns det ett stort träd. Där hänger den andra kvinnan i ett rep och så hänger det en lapp där det står "You are next" och sedan vaknar jag av att jag rycker till och knappt kan andas.

Det var sjukt äckligt, jag kan inte ens beskriva hur kvinnan såg ut. Jag vet inte vem denna kvinna var och vem barnet var, det enda jag vet är att de var svarta.. Jag har ingen som helst koppling till dem. Skitkonstigt.

Anyway. Fick nyss sms av Bea där hon berättade att hon fick MVG på sin engelska uppsats. Du är så jävla duktig! Vad händer med oss? Jag fick VG på mitt engelska prov, och nu fick du MVG. Fan, det här kanske man ska hålla i. Åh, vi är så duktiga. Right? :)

Jag har inte varit i skolan nu på två veckor. Dels för att jag inte har mått bra, har varit alltför trött pga min sömnbrist och jag har heller inte haft engagemang till att ta mig till skolan. Men i morgon, då ska jag gå. Och veckan efter höstlovet också. Då har jag förhoppningsvis hunnit samla på mig nya krafter och nytt engagemang.

Jag måste börja träna regelbundet igen också. Tror det kan vara en orsak till varför jag är så slut på engagemang. När jag tränade tre till fyra dagar i veckan var jag lite mer stabil i alla fall.

/S

Kommentarer
Postat av: bea

haha jaa vi är så duktiga min lilla prinsessa:D

2009-10-23 @ 00:31:05
Postat av: Sandra

jaa :D

2009-10-23 @ 12:59:40
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0