Sweet dreams

Sov jättedåligt i natt också. Gick ut till vardagsrummet runt tre kanske, somnade inte förrän vid typ halv sex. Vaknade sedan vid sex och gick tillbaka in i rummet och väckte Rickard som skulle gått upp då. Somnade inte om förrän vid halv åtta, då mitt alarm sedan ringde kvart i åtta. Då bestämde jag mig för att stanna hemma, igen. Vad är det som händer? Jag orkar verkligen inte med denna sömnlöshet. Jag blir ett nervvrak om jag inte får sova mina timmar, utan att bli väckt för att sedan vara vaken tills man ska gå upp igen. Jag funderar starkt på att bo hemma hos mamma eller pappa i ca en vecka. Jag kan och får inte bli sånt här nervvrak nu när jag verkligen behöver komma upp för att gå till skolan.

De två första timmarna jag fick sova i lugn och ro drömde jag något alldeles underbart. Drömmen var hemsk, men samtidigt helt otrolig och underbar. Kan inte få nog. Jag kan inte sluta tänka på allt som hände.

Jaja, nog om det. Ska snart gå och tvätta av ansiktet och fräscha upp mig lite. Sedan är det lunchdags för Fifi och efter det blir det en prommis.

Sen ska jag lägga mig i sängen framför tvn och sova. Min kropp och hjärna verkar endast vilja sova nu för tiden. Inte mig emot!

/S

Kommentarer
Postat av: Michaela

Varför kan du inte sova? Hundarna eller?

2009-10-13 @ 13:13:50
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0