Thank God, it's friday

Denna dag har längtats efter sedan söndag. Även fast jag bara har varit i skolan i dag.

Ringde och väckte Bea som vanligt, och hon missade bussen(nästan som vanligt? haha). Men väl sittandes på bussen gav jag Bea den sista boken ur Twilight. Hon blev överlycklig!

Matteprovet i dag gick som förväntat. Åt helvete. Jag blir ytterst förvånad om jag får G. Ingenting att sitta och hoppas på. Grejen är att jag har pluggat många dagar och många kvällar, men jag lär mig aldrig? Fan! Nya tag? Mjaa.

När jag kom hem gick jag ut med Fifi i regnet. Men vad ska man göra? Hon måste röra på sig. Hon tyckte det var jätteroligt, vilket jag förstår. Tråkigt att ligga hemma när jag är i skolan.

Känns som att jag skriver om samma saker nästan varje dag. Något annat ni vill att jag ska berätta? Tell me.

Uppdaterar mer senare.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0