Thank God, it's friday

I dag var det tänkt att jag skulle till skolan, men jag vet inte vad som hände. Jag satt och väntade på bussen, helt plötsligt ändrade jag mig(nej, Bea inte pga av dig:) haha). Men jag vet inte, känner mig extra känslig i dag. Känner att jag inte orkar vistas bland folk och försöka se glad ut. Orkar helt enkelt inte.

Jag är jävligt less på skolan. Jag har tappat lusten helt. Jag har tagit studenten och är redo för att börja jobba. Jag vill inte klassas som en "fjärdeårselev" som fortfarande går kvar i skolan. Ja, jag vet. Ett fjärde år var ett klokt och moget beslut men jag orkar inte. Skulle jag hoppa av skulle jag bli besviken på mig själv, jag skulle svika mamma och pappa, jag skulle göra Rickard ledsen. Jag är redo att gå vidare i livet.

I dag blir det nog bara lite mys med Rickard. Vi har en Johan Falk film vi ska se. De filmerna är grymt bra faktiskt.

I morgon ska Bea komma hit och vi ska ha mys/tjejkväll. Rickard ska iväg och fiska med Niklas hela dagen. Då passar jag på att mysa med min fis. Vi ska laga god mat, baka kladdkaka(bestämde jag nu faktiskt, haha) och dricka lite. Jag behöver en rejäl pratkväll med denna underbara människa.

Jag pratade nyss med Bea i telefonen och vi ska ringa och boka turridningspass i morgon på förmiddagen. Åh, det kommer bli fruktansvärt mysigt. Jag längtar redan!

Jag funderar på om jag ska titta på Twilight igen. Ha lite deppar och mysstund på samma gång. Hm, det återstår att se.

Jag drömde en sån undebar dröm som jag fortfarande lever i. Tänker inte avslöja mer än så, haha.

Nej, nu ska jag äta något, ge Fifi mat och sedan ut på promenad.

/S


Kommentarer
Postat av: bea

haha kladdkaka är alltid gott!! jag tar med grädde!!:D



man får ha sånna dagar hjärtat:) men imorgon ska de bli vändning:D vi ska ha så kuuul:D:D



big loove<3

2009-10-09 @ 13:00:41
Postat av: Sandra

Låter som en underbar idé! :D



Ja, det ska vi verkligen:)



bigger love <3

2009-10-09 @ 16:17:04
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0