Tuuuesday

Det var en rätt mysig skoldag med Bea i dag. Som vanligt avslutade vi med fika och lite skitsnack:) You make my day, fartie.

Det finns en tjej som går i våran mattegrupp och hon måste låta högst så ofta hon kan och det kan vara jävligt frustrerande ibland. I dag var en sån där dag, då hon var tvungen att öppna sin fula, äckliga mongokäft och yttra sig om något hon inte ens hade någon susning om. Gah, jag blir tokig. Tur att jag har lärt mig att handskas med min ilska och irritation. Haha, just den meningen får mig att tänka på Twilight. *spoilers*

Jacob talar om för Bella att han är varulv i den andra boken, och när dessa snubbar som är varuvlar i boken blir arga så utlöstes något så att de ändrar form till just en varulv, just därför måste de lära sig att hantera sin ilska. Då fick jag upp en bild i huvudet om hur jag förvandlas till en varulv, haha. Jaa, jag är trött. Fick inte sova ett smack i natt. Där ser vi resultatet!

Anyway.. I dag blir det plugga, läsa, träna, plugga och träffa Jossan ett tag. Sedan måste jag plugga ännu mer :( Jag är så extremt trött på det. Jag blir mer frustrerad när det är matematik som måste in i huvudet på mig. Kommer vara som en söndermald kossa sen. Snark.

Nu ska jag gå och göra två nutellamackor med mjölk och sedan läsa ett kapitel eller två(kanske resten av boken, vem vet!).

Så, PUSS!

Kommentarer
Postat av: bea

nänänä sandra du har missat lite, jacob talar inte om för bella, för han får inte göra de:P han kan inte säga de till henne, de finns någon förbannelse över honom, men han låter henne gissa fram de och då kan han säga att det är rätt:)



you make my day 2, my fartsound!

2009-10-07 @ 11:51:08
Postat av: Sandra

Ja, jag vet men jag orkade inte skriva upp halva historien kring det :p haha



ahw :)

2009-10-07 @ 16:28:45
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0