Underbara fredag

Dagen började som sagt i skolan, två lektioner. Den sista missade jag för att jag var alldeles för tankspridd(som vanligt). Allt flöt på bra och skolan slutade för dagen. Like usual avslutade jag och fisis med en fika i kaféterian. Mysfaktor

Efter några få timmar i skolan begav vi oss till Tumba. Som vanligt blev det shopping på apoteket. Varför hamnar vi alltid där, Bea? Bra fråga. Vi handlade även lite på H&M och In&Finn. Bra start på en bra fredag!

Nu sitter jag här med en hallonsmoothie i handen, dock tog den precis slut så nu blir det en snus istället.

Jag var precis ute på en promenad med fifilurisen. Det tyckte hon väldigt mycket om. Hon fick sina små glädjeskutt titt som tätt. Min lilla pluttis, hon är alldeles underbar även fast hon vet hur man trampar mig på tårna.

Några bilder från prommisen:

Totalt omöjligt att få ett bra kort på en valpMin sötnosHere I amMysigt som fan med höst


Jag ska alldeles strax lägga mig ned i sängen för att läsa lite smått. Eller mja, kommer bli mycket mer än "lite smått". Kommer säkert läsa mer än halva boken. För er Twilightnördar så ligger den fjärde boken på ca 550 sidor, dock ca 700 på engelska. Så det är en hel del att läsa, men inte mig emot, haha.

Nejdu, nu ska jag läsa mina vanliga bloggar som är roliga att läsa, sedan fejjan.com. Catch you all up later!

Iron & White - Flightless Bird


Kommentarer
Postat av: bea

hahaha antar att vi är pensionärer som storshoppar på apoteket istället för i klädaffärer:D hahahah!

2009-10-03 @ 00:50:06
Postat av: sandra

hahaha, typ :D

2009-10-03 @ 16:39:42
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vad gjorde du igårkväll då? :) Nu är jag hos fis haha ;D vi ska spela spel hos min kära far idag - YEY hahahaha;) ha en underbar lördag då! :) <3

2009-10-03 @ 18:21:29
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0