Underbara tisdag

I dag vaknade jag kvart i ett, Fifi också för den delen. Hur skönt som helst. De senaste dagarna har jag börjat(sakta men säkert) få tillbaka min sömn. Och jag måste säga att det är jag väldigt lättat över. Trodde jag skulle bli tokig där ett tag. Fifi har börjat ta sovmornar med mig, hon måste tycka att det är lika skönt att sova som jag gör, haha.

På schemat i dag står det barnvakt! Jag ska alldeles strax platta håret och göra mig lite fräsch innan jag promenerar ner till Rönninge och möter upp Kia. Åh, jag ser faktiskt fram emot av att vara barnvakt. Kia och Rickards morbror(minns inte namnet för tillfället) har världens sötaste och underbaraste dotter. Isabella heter hon och jag har lust att bara pussa och krama ihjäl henne men det vore inte så bra om jag gjorde det, haha.

Nej, nu måste jag skynda mig. Ska vara där halv fyra. Slänger in en fin liten bild på mig och min prins.





Kommentarer
Postat av: martina

Vad mysigt, barnvakt är bland de roligaste som finns ju :D<3

2009-10-27 @ 15:28:25
URL: http://wordsbycarlstedt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag vet! :D <3

2009-10-27 @ 22:51:07
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0