Work

Jag har blivit tipsad ett jobb av en kompis. Ni anar inte hur glad jag kommer bli om detta går för sig, vilket det förhoppningsvis gör. Men mer än så berättar jag inte förrän det har visat sig hur det går. Åhh, jag längtar så mycket tills jag får svar.

Just nu ligger jag och Rickard i sängen framför TVn och kollar på en dokumentär med Robert Gustavsson. Typ något liknande "Best of Robert". Minns dock inte vad den heter, men det är jävligt roligt. En härlig människa det där. Skrattar hela tiden.

Jag har fått låna en dator Rickard har lånat hem från jobbet. Den är jätteliten och söt, men extremt svår att skriva på. Jag är inte van att sitta vid en sådan här liten dator, så det tar lite längre tid att skriva, haha.

Jag älskar dig, min skatt. Vi andas samma luft som vi båda behöver, som vi får av varandra. Du är min stjärna på den bläcksvarta himlen. Vi hör ihop, helt enkelt.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0