Anger

Jag finner inga ord som kan beskriva hur jag känner för dig. Du är så jävla jobbig. Du försöker med allt, och du kör med en sån jävla ful stil. Du undrar om du gjort något mot mig som gör att jag t ex. inte svarar när du ringer. Tänk efter! Du är fullt medveten om vad du har hållt på med och VAD du håller på med. Jag är inte korkad för att kunna läsa av dig, kunna lista ut vad du håller på med. Det äcklar mig. Samtidigt som det sårar mig. Du har förtjänat en jävla tillit från mig. Du har funnits där när jag har gråtit så pass mycket att jag har hyperventilerat. Var det bara ett fult spel? Var det bara något du gjorde för att utnyttja situationen? Var det något du gjorde bara för att komma min älskade närmare? VAD HADE DU I SYFTE?

Den fula vägen till makt.

Kommentarer
Postat av: bea

hm:/ strunta i de nu och lev vackert, headern är superfin!!:D

2009-09-02 @ 14:33:49
Postat av: Sandra

Ja, jag ska försöka :)



Tack gumman :D

2009-09-02 @ 15:40:04
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0