Awesome

Filmen var grym! Så jävla bra och så jävla rolig. The final destination måste ni se, helt klart. I 3D också såklart. Man ryggade tillbaka några gånger för att köttslamsor, spjut och andra föremål flög fram i ansiktet på en. Nice!

Nu händer det väl inte så mycket mer denna fredag. Jag ska alldeles strax gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna och sedan bädda ner mig brevid älskling. Och då blir det väl tv-tittande som gäller.

Fredagen kunde inte slutat bättre. Jag behövde verkligen bara ta det lugnt, är helt slut i kroppen.

Nej, time for action.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan nu blev man ju jäkla sugen på att se den!!

Låter som en toppenfredag :) kan inte säga att min kväll och natt var att klaga på - på något sätt.



Hoppas på att få en lika mysig och lovely lördagnatt och kväll!

2009-09-26 @ 20:43:59
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0