Bååring

Rickard ligger och spelar Tvspel och jag har verkligen ingenting att göra. Testade att spela The Sims3 alldeles nyss, men det har jag tröttnat totalt på. Funderar på om jag ska gå ner till centrum och köpa snus innan centrum stänger, hmm..

Klockan åtta börjar Idol, och det ska jag titta på. Efter det börjar Roasted på Berns. Tvtittar kväll i dag vill säga. Det kan vara skönt det också.

Jag ska även försöka plugga lite engelska också. Har fått glosor som det är förhör på, på torsdag. Jag har även prov nästa torsdag också. WIE!

I dag när jag träffade Bea på multimedian så var det enda vi pratade om var boken hon läste ut i går. Hon visade mig en sida med information om böckerna, skådespelarna och annat smått och gott. Jag kollade även på den fullständiga trailern till New Moon. Och jag säger bara, GAH! Ge mig den 20e november nununu! Twilightnörd, here I come :) hihi

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0