Blä

Jag har gått och blivit jättesjuk nu. Det började i går natt av att jag vaknade mitt i natten med jätteont i halsen, sedan har det bara gått utför. Mår riktigt risigt faktiskt. Värst var i går när jag, älskling och några vänner var på bio. Jag var gråtfärdig under hela filmen i princip, just för att det var så jobbigt. Men jag höll ut för Rickards skull. Jag är helt hundra på att jag har smittats av svininfluensan också. För er som känner mig vet ni att jag är hyprokondriker, jag tror alltid det värsta. Som tur är är jag ledig i morgon. Wie!

Bion vi såg i går heter Inglorius Basterds(stavning?). Den SÖG! Jag trodde den skulle vara bra, men ikke. Det sämsta jag sett. Sen blev det inte bättre för att jag var döende(ironi).

Nej, nu ska jag kolla på TV och tycka synd om mig själv. För jag får det!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0