Blinded by the lights

Jag är helt förtrollad. Jag är inte ens medveten om att det finns en verklighet längre. Jag vet, det finns inget sådant på riktigt. Bara i filmer, bara i böcker, bara i fantasin. Men jag vill! Jag hoppas!

Jag ska snart gå till bussen för att åka upp till oss. Fifi måste rastas. Hon kan inte hålla sig hur länge som helst:) Jag tror minsann att hon snart är helt rumsren. Det vore ju fantastiskt. De senaste nätterna har vi sluppit gå ut med henne om nätterna, så skönt. Innan det var det pga att hon var väldigt dålig i magen. Och då är det svårt att hålla sig, det vet till och med vi människor ;) haha.

Nej, skriver mer senare. Kommer bli rätt många meningslösa inlägg. Har inget att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0