Boring

Nu har all ström äntligen kommit tillbaka. Jag vet fortfarande inte varför all ström bara försvann, weird.

Funderar på om jag ska gå upp till pappa eller vänta tills Rickard kommer hem. Ser inte direkt fram emot alla helvetetsbackar som jag kommer möta på ditvägen.

I kväll ska vi äta fiskbullar med riiiis, så himla gott. Efterlyst börjar i dag också, så det blir en slappkväll för oss. + att jag ska börja läsa på den andra Twilightboken. Som jag för övrigt kommer ha näsan i tills den är slut :)

Jag längtar så fruktansvärt mycket till den 20e november. Twilight New Moon har premiär på och jag SKA gå. Vare sig jag kommer gå ensam(vilket jag inte ens kommer göra) eller ska gå med halva kompiskretsen. Tjejkompiskretsen!

Sorry att jag ständigt tjatar om Twilight men jag är besatt av den serien och skådespelarna. Så, take it or leave it ;) haha.

Angående min rökning går det jävligt bra, tycker jag. Jag har inte köpt ett enda ciggpaket på ca två veckor. Dessvärre betyder det inte att jag inte har rökt på två veckor. Det mesta jag rökt på en dag är en och en halv cigarett och det är förbannat bra för att vara jag.  Så, grattis till mig. Min avvänjing går framåt.

I går var jag och Bea som sagt på ungdomsmottagningen. Allt gick som planerat. Jag hade helt normalt blodtryck(man måste ju testa det varje gång man ska förnya p-piller recept). Jag och Bea frågade om man kunde lagra upp ett antal recept på Apoteket, men ikke. Som ni kanske vet blir p-piller dyrare när man är 23. Nu kostar det endast 60kr för 13 månader, och när man är 23 kostar det 99kr för EN månad. Och det är dyrt! Då fick jag en tanke om att skaffa p-stav. Det kanske vore till en fördel. Mja, får se hur jag funderar kring det när jag är 23. Det är ju några år kvar, så jag har ju betänketid.

Om 10 dagar fyller jag 19, dock är det en världelös ålder enligt mig. Men jag har tänkt att ha någon slags fest. Antingen maskeradfest eller en "vanlig" fest. Ska prata lite med min man och så, får se vad han säger och tycker :)

Pappa ringde nyss och sa att han kunde komma och lämna mina böcker :D:D WIIIE! Nu finns det ingen anledning till att sitta kvar här. Nu jävlar ska det lääääsas!

Bye fuckers

Kommentarer
Postat av: Elin

De filmen ska jag så se! :D

2009-09-09 @ 23:17:09
URL: http://fismorot.blogspot.com/
Postat av: bea

NJAHAHAHA höll på att skriva hela kommentaren på "namn:" hoho, konstigt de hade blivit, men tänkte att-eeee... sätt inte in p-stav, och ska du göra de sätt inte in jadelle för den suuuuuuuuuuuuu-gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, ta implanon.



de är minst biverkningar på den:) dock håller den inte lika länge men... funderar på att sätta in spiral jag huhu.. vi får se, känns inte så skönt att ha koppar där liksom.. "terminator-bea" hah, kul tanke.. nä ska nog sova nu, va tycker du ?



klockan är bara 10 över 4 och jag är övetrött, vet du varför ? jo för jag fick tag på första utkastet av den 5e boken i twilight, så jag har läst den... dock vet man vad som kommer hända eftersom de är den sista boken och de är ur edwards synvinkel från hela första boken tywp.. hm a.. godnatt:)

2009-09-10 @ 04:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0