Congratz

Det är ingen vanlig dag, för det är Sandras födelsedag. Hurra hurra hurra! Ja, som sagt. I dag är jag hela 19 år. Känner ingen skillnad, har inte fått en enda rynka. Så jag känner mig nöjd. Ironi

För er som undrar vad jag gör uppe nu. Jag brukar vanligtvis inte vara uppe vid den här tiden på helger. Men tjugo över åtta i morse blev jag väckt av älskling på ett helt underbar sätt. Fick frukost på sängen och grejer, värsta lyxen! Jag fick också min present av honom. Det var en ny plattång, och jag blev hur glad som helst. Min andra behöver ta ut sin pension. Denna hightech plattång har något som kallas "shine therapi", och det vet jag inte vad det betyder. Någon som har ett förslag? Den har även avokadoolja i plattorna som ska göra att håret slits mindre. Låter ju skitbra med tanke på att jag plattar mitt hår var och varannan dag. Min älskling är bäst! <3

Jag ska alldeles strax gå upp och göra mig i ordning. Vid 12 kommer papppa och Rickards föräldrar med deras nya partners. Så då blir det lite fika och sådant mys :) Vid två bär det av till mammma för ännu mera fika. Kommer rulla fram sen, haha!

Jag längtar nog mest till i kväll. När alla vänner ska komma hit. Det kommer bli så roligt! :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0