Das Wochenende

Dennna helg var grym! I fredags tog jag och älskling det bara lugnt. Han hade gått och blivit sjuk så jag var hemma och mös med honom. Skötte om min lilla prins.

I lördags var det tjejkväll. Och det var fanemig en rolig kväll, så grymt. Det börjades med "jag har aldrig", då bjöds det på mycket skratt, härligt. Sedan var det dags för bussen, så man fick igång röjet nångång. Dock var det jag som torskade nästan varje gång, så det resulterade i att jag blev väldigt rund om fötterna, men ack så roligt vi hade. Efter det gick sällskapet ner till Passione, där det dansades och skrattades en hel del. Tack för en underbar kväll tjejer! Halleluja moment, haha.

Söndagen gick väl mest åt till att slappa framför TVn. Men jag storstädade badrummet också. Stod på mina bara knän och skurade allt jag kom åt. Så nu är det helfräscht igen! Inte för att renheten kommer hålla i sig särskilt länge men då är det bara att ta nya tag.

Nu ligger jag och väntar på att klockan ska gå, sedan ska jag bege mig till skolan. Jag är inte alls taggad på att vara i skolan i dag. Har redan tagit sovmorgon och missat två lektioner. Shame on me! Då är det bara att stå ut genom engelska och multimedia. Det sistnämnda är roligt så så farligt är det inte. Och jag antar att Bea inte heller är i skolan.

Bea fick låna min tredje Twilightbok, och jag antar att hon har legat med den hela natten. Den är på ca 530 sidor vilket resterar en hel del timmars läsning. Men jag har överseende, det går INTE att sluta läsa när man väl har börjat!! Jag ska snart ta och beställa den fjärde boken också, har nada att läsa. Boring

Nejdu, nu ska jag gå och käka lite fil.

Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: bea

haha jaa jag läste 490 sidor igår:P hahahaha:D

2009-09-14 @ 12:30:54
Postat av: Sandra

Det var bra gjort! :) När gick du och lade dig då? haha. Misstänker att det är i morgon jag får tillbaka boken :D haha

2009-09-14 @ 12:49:47
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0