Egoism

Jag är så trött på människor som bara ska ta och snylta, men vägrar ge något tillbaka. Sedan när de själv inte ens kan inse vad de håller på med. Då har man stora problem, enligt min mening. Hur tror dessa människor att de ska bli bemötta med lojalitet och respekt? No way. Jag är ingen rövslickare. Jag klarar mig jävligt bra från dessa egoister.

Jag har kollat runt lite på Twilight Sweden och där länkade de vidare till olika webbsidor så som svenska och amerikanska bl.a. Hittade en sida där det fanns hur mycket grejer som helst. Det fanns bland annat kroppsglitter så man kan glittra som Edward, hur nördigt är inte det? haha. Sen fanns det faktiskt ett otroligt gulligt och fint typ "kompishjärta" eller "kärlekshjärta". På ena halvan stod det "so the lion fell", på den andra halvan stod det, vilket ni förmodligen kan räkna ut "inlove with the lamb". Är inte det liiite gulligt? :) haha.

Jag sitter fortfarande och väntar på mitt förbannade studiebidrag så jag kan köpa den fjärde boken. Har lite Twilightabstinens.

Jag och Bea blev överlyckliga när vi upptäckte att den fjärde boken består av 700 sidor och det blir förhoppningsvis fler sidor efter översättningen. Vi kommer sitta som besatta! Right?

Nä, nu ska jag gå och göra lite nytta.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha I know, so jävla fult! Dom är dumma i huvudet alla runt henne... haha

2009-09-23 @ 16:19:53
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0