Fan

När jag låg och kollade på tv och verkligen njöt av att inte göra nånting alls så slocknade tvn helt plötsligt. Därefter märkte jag att ALLT slocknade i samma veva. Där sprack min idé om att platta håret. Och tydligen så är hela Salem utan el. Känns inge vidare när vi har frysen full med mat. Dessutom börjar batteriet på datorn ta slut, och vad ska jag då göra? Har ingen bra bok att läsa, tvn funkar inte, datorn kommer ej att kunnas sätta på. Wie! Kanske blir en promenad med Fifi upp till pappa för att hämta böckerna:) we'll see about that! Puss

Kommentarer
Postat av: bea

do it do it do it:) jag vill också ha böckerna:(:( nuv nuv nuv!

2009-09-09 @ 14:36:33
Postat av: Sandra

Vi får hoppas att du får dem snart :)

2009-09-09 @ 15:04:37
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0