Förstoppad bebis

Jag blir tokig på att vara sjuk. Jag är helt täppt i näsan vilket leder till att jag låter som en uppstoppad groda, om uppstoppade grodor skulle kunna prata. I och med att jag är täppt som en förstoppat bebis har jag fått ont som fan i mitt högra öra. Jag hatar att vara sjuk :(

Rickard skulle ut med hundarna, sedan när jag ringde och frågade om han hade dött och var min nässpray hade tagit vägen var han helt plötsligt i Södertälje utan att tala om det för mig.. Här ligger jag döende i svininfluensan(förmodligen) och så flanerar han iväg. Sikken typ, haha.

Nog med tråkig information om mitt tråkiga liv när jag är sjuk. Dock kommer det inte hända så mycket roligt för min del om det fortsätter så här. ååååhh!!

Tjing på er era friska människor där ute. era jävlar.

Kommentarer
Postat av: bea

hahaha flanerar:D? härligt ordval:D hahahaha!:D

2009-09-01 @ 16:34:01
URL: http://fartie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha :D Men han gjorde ju typ det :p

2009-09-01 @ 16:48:02
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0