Freitag

Thank God it's friday. Helt underbart! Känner verkligen att jag behöver lite ledighet.

I dag var jag med Bea i skolan som vanligt :) Vi var grymt duktiga. Räknade från lektionens start till slut. Duktiga flickor, minst sagt. Både jag och Bea ifrågasätter om vi verkligen kommer hinna med under kursens gång. Vi går som sagt snabb matematik. Innan var vi vana med långsam matte, vi hade båda dessutom lightboken som är enklare. Hur ska detta sluta, Bea? Haha.

Efter matten gick vi ner för att fika lite i kaféterian, vilket alltid är mys.

Nu ropar älskling på mig och säger att vi ska käka något. Det tackar jag inte nej till, magen skriker efter mat.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: martina

bu jag missade er i skolan idag :(

2009-09-04 @ 21:37:06
URL: http://wordsbycarlstedt.blogg.se/
Postat av: Sandra

blä :( Men vi ses förhoppningsvis på måndag, gumman :)

2009-09-04 @ 22:34:38
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0