Friday



Dessa bilder är redigerade i photoshop och den sista har jag gjort själv.

Ja, som sagt. I dag är det fredg och det är hur skönt som helst. Dagen började med matematik halv 11 och det gick hur bra som helst. Dock om man bortser från alla småglin som springer runt som dagisbarn. Men vi är smartare än så(jag och Bea). Vi har lärt oss att inte bry oss så mycket om dem :)

Lunchen bestod av pasta med skinksås och det är huuur gott som helst!! Proppade i mig en jättestor portion, mums. Vi fick även sällskap av läraren Simon och han är hur sköns om helst. Lätt en av de bästa lärarna.

Efter skolan tog jag med Fifi på en promenad. Skulle möta Elina för att få pengar, snacka och lite så. Det gick finfint. Det var skönt med en liten prommis :)

Nu ligger jag här i sängen, helt slut i huvudet. Jag är grymt trött, alltså. I morse när jag gick upp kvart i nio var det som om någon hade limmat ihop mina ögonlock. De ville verkligen inte sära på sig :o Det var jobbigt, haha.

Nä, i kväll blir det lugnt för min del. Jag, babe, Jimmy och Sofia ska gå på bio. Det blir The Final Destionation, 3D desstuom. Det kommer bli grymt!! Dessvärre är det utan svensk text, men jag klarar mig.

Usch, nu ska jag leka lite i photoshop sedan ska jag nog ta en tupplur framför tvn. Nääjs!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det blev lila :D men får ingen direkt bra bild på det ;P blev röd för kompisen som gjorde till bröllopp :D



NU DONKEN!



Du måste säga om filmen var grym sen!

2009-09-25 @ 15:41:40
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: sandra

Åhfan, nice! :D



Nice, käka lite åt mig också, haha.



Jadå, no problems liksom:) Den kommer säkert vara asgrym:)

2009-09-25 @ 16:01:11
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0