Good day



Denna dag började inte så bra. Blev väckt klockan fyra av en pigg liten valpis. Jag orkade verkligen inte gå ut med henne då(pga sömnbrist) så jag bar upp henne i sängen och lade henne brevid mig. Trodde då att hon skulle sova tills Rickard skulle upp, det vill säga kvart i sex. Men ikke!

När jag inte får sova de timmar jag behöver blir jag som en tidsinställd bomb. Jag blir jävligt dryg, otrevlig och har kort stubin. Det blev inte bättre i morse av att jag inte hade några kläder att ha på mig. Älskling var så snäll och frågade om jag ville ha massage. Då sken jag genast upp, men var tvungen att tacka nej. Då skulle jag bli försenad i planeringen. Men det värmde, bara den lilla frågan av omtanke när han märkte att jag hade vaknat upp som ett vrak. Jag älskar dig, mitt hjärta <3

Skoldagen bestod av tyska, engelska och naturkunskap. Först gjorde jag mitt tyskaprov och det gick skitbra. Jag är jävligt stolt över mig själv just nu! Därefter gjorde jag ett litet engelskaprov som också gick väldigt bra. Och jag har knappt pluggat. Hur duktig är inte jag? Vad gjorde jag i ettan egentligen? Kom precis på att det var då jag hade en svår period, det är anledningen till att jag inte fixade det. Ähh.. Tur att man har en chans till då :)

Jag satt precis och kollade igenom många, många gamla bilder på Babys externa hårddisk. Och guud, vad gamla bilder det finns. Både när han och jag var tillsammans och när vi inte var det. Vissa bilder var man ju mindre glad att se. Men det är inte ens värt att nämnas. Han har inte rört dessa bilder på flera, flera år. Men jag har hittat så otroligt fina bilder på min älskling. Mys.

Nej, nu har jag faktiskt rätt tråkigt. Hundarna ligger och sussar så gott och jag ligger här samtidigt som jag gluttar lite då och då på Fresh Prince i Bel Air. Helt ok program.

Nej, nu ska jag ta och byta lakan i sängen och sedan lägga mig på spikpattan och joina sovandet.

Tchüss!




Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan va duktig du är gumman! :D Grymt jobbat ;)



Skönt att dagen vände såfort också :)

Det tycker vi om!

2009-09-24 @ 21:24:24
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack så mycket! :)



Ja, verkligen! :D

2009-09-24 @ 22:37:22
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ja det känns verkligen som att det kommer bli skitkul! :) håller tummarna för att det är så!

<3

2009-09-24 @ 23:28:32
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: sandra

Låter ju underbart! :) <3

2009-09-25 @ 15:10:49
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0