Ich bin müde

För er som vill veta så mår jag lite bättre i dag. Jag är inte lika hjärndöd, men är fortfarande grymt snorig. Hostar och nyser gör jag hela tiden + att ögonen rinner hela tiden. That sucks! Men det blir nog skola i morgon ändå :) Mår jag sämre än i dag går jag dessvärre inte.

I går hyrde jag och babe film på krysset. När vi kom hem upptäckte vi till våran stora förvåning att det inte låg någon skiva i fodralet. Varken jag eller Rickard orkade gå tillbaka för att få den där förbannade skivan så det slutade med att vi kollade på någon skitfilm i stället. Jag slocknade rätt snabbt, var helt mör i kroppen.

Jag fick inte sova så mycket i natt. Min näsa ville verkligen inte att jag skulle leva, tur att man kan andas genom munnen dock. Vaknade av att jag låg och dreglade och det var ju mindre fräscht. Men jag får dregla, jag är sjuk! Haha.

Nej, nu ska jag mysa framför TVn i väntan på att älskling ska komma hem. Han är ute med hundarna och jag hade faktiskt tänkt att följa med tills jag fick reda på en sak.. Hmpf!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: AK

Snygg din header blivit!

2009-09-02 @ 22:02:06
Postat av: Sandra

Man tackar :)

2009-09-03 @ 13:04:30
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0