Ingen idé om hur min rubrik skall lyda.



Den första bilden är tagen i mammas soffa. Hade tråkigt mellan pauserna som var behövda i pluggandet. Jag måste säga att jag är grymt stolt över mig själv. Jag och mamma pluggade matematik  i går. Och jag förstod! Ni som läser detta tänker säkert "men vilket jävla jon, kan hon inte räkna matte eller?". Och nej, jag är urdålig på matematik och jag gör allt för att förstå mer "komplicerad" matte. Jag fick inte godkänt i matematik A vilket jag försöker reparera nu, en av anledningarna till att jag går ett fjärde år. Om det finns något som heter sifferdyselexi så har jag det förmodligen. När jag ser ett tal ser jag bara en jävla massa siffror, streck, komman, you name it. Jag kan inte se en lösning om någon inte berättar för mig hur jag ska göra. Då kommer jag nånstan på vägen förhoppningsvis. Och i går, var det som om något mirakel hade inträffat. Jag förstod. Vet ni hur glad jag blev eller? Nu är jag inte så korkad som jag trodde, haha.

Den andra bilden ville jag bara visa hur långt hår jag har fått. Kanske inte så intressant, men jag lade upp den bilden för er som bryr er ;) haha. Nej, men det är många som sagt att jag har fått långt hår. Och det har jag inte insett förrän nu. Jag har fått långt hår! :D Och längre ska det bli. Mitt mål är att få lika långt hår som jag hade förut. Det vill säga, ca 4-5 cm nedanför brösten.

Den sista bilden är bara en bild jag redigerade i photoshop. Jag med gröna ögon. Tycker den blev rätt bra faktiskt med tanke på att jag inte är så jädrans duktigt på det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0