Lycka

Nu har jag gjort som Dig, Bea. Har beställt När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta som är skrivna av Stephenie Meyer. Jag är helt såld på Twillight serien. Så gudomligt bra och romantisk. Jag har dock bara sett första filmen, vilket säger sig självt med tanke på att andra filmen kommer ut den 20e november. Jag ska ha alla filmer, har jag bestämt. Har även bestämt mig för att läsa alla böcker också. Ja, jag är värsta Twilightnörden. Jag kommer stolt ha min lilla serie på bokhyllan :) haha.

Pratade nyss med Rickard på telefon. Han berättade att han har sagt upp sig. Och det är jag glad över. De försöker hassla honom på massa pengar som han förtjänar, som han har slitit för och det de säger är bara bullshit. Och han har redan fixat ett nytt jobb, så han börjar på måndag igen :) Dessutom får han en firmabil och högre lön så det är ju alldeles underbart. Det är bra med en pojkvän som har kontakter ;) Haha. Jag hoppas bara på att det inte blir massa strul igen, han lyckas nästan alltid hamna i sånt tjafs.

Åh, jag är så glad att jag snart ska få mina böcker :D Det tar 2-5 vardagar, och dum som jag är beställer jag på en torsdag. Men vadfan :D


Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: bea

wiiiiiie då kan vi bilda "twilighthyllans nördklubb" :D hahah! jag har beräknat att jag får mina böcker på måndag, nu är det bara göra det värsta: vänta :(

2009-09-03 @ 16:55:51
Postat av: Sandra

hahaha, eller hur ;D Var glad för det, jag kommer få mina typ om 8 dagar säkert :o haha.

2009-09-03 @ 17:20:12
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: bea

äsch.. jag har lämnat in new moon till bibblan nu, så om du skyndar dig hinner du låna den innan den försvinner:D

2009-09-03 @ 17:54:05
Postat av: Sandra

Men jag har ju redan beställt den boken och sedan den efter :D

2009-09-03 @ 18:57:31
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: bea

hihi jag vet jag tänkte ifall du va på tok för nyfiken för att vänta;D

2009-09-04 @ 12:55:59
Postat av: Sandra

haha okej ;D

2009-09-04 @ 13:01:53
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0