Maaat

Snart kommer min kebabrulle hem, kommer slinka ner snabbt i min lilla mage. Man får faktiskt äta onyttig mat när man är sjuk och tycker synd om sig själv, så det så!

Jag känner mig lite piggare nu efter två ipren, massa nässpray och en jävla många halstabletter. Ska ta en ipren till innan jag går och lägger mig för natten.

Känns som att jag plågar Er, mina läsare med mina icke intressanta blogginlägg. Men som jag sa tidigare. När jag är sjuk händer inget roligt, om man inte har turen med sig förstås.

Nej, nu ska jag orka mig ner till grannarna för att slänga i mig en fettig kebabrulle. Måste fan ta och börja banta efter den känner jag. Blir bara fetare och fetare(ironi). hihi

Tjing!

Kommentarer
Postat av: bea

HAHAH:D jaa du är så jävla fet sandra! helt sjukt, man ser bara en enorm kebabrulle när du går i korridorerna i skolan! fyfan alltså.. ryck upp dig!



fast å andra sidan gillar jag kebabrullar.. får jag ta en tugga av dig:D?

observera att jag förstår ironin, och att vara på ironin med ironi passar tamigfan som köttbullar med hemagjort potatismos med lingsonsylt!



love you big time!!<3

2009-09-02 @ 01:16:14
URL: http://fartie.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHA!! :) Så jävla bra. Du kan gärna få ta en tugga av mig. Jag är inte snål, inte. Haha.



Fan vad sugen jag blev på köttbullar, hemmagjort potatismos med lingonsylt :o hahah. Damn



Love you to! <3

2009-09-02 @ 13:04:42
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0