Monday, weak monday

Åh, jag hatar måndagar. För det första så är det som sagt första dagen på den långa veckan man har framför sig. Och just denna måndag tycker jag mer illa om pga att några fittidioter busringer mig konstant. För dessa människor spelar det ingen roll om vilken tid på dygnet det är.

Det började i förrigår natt, klockan ett. Och denna helg skulle jag vila upp mig för den kommande veckan, vilket verkligen behövdes. Men ikke, sedan dess har man blivit terrad nästan hela tiden. I natt fick jag nog, de ringde fyra gånger efter varandran klockan 00.12 för att vara exakt. Rickard hade sagt tidigare att han ville svara nästa gång de ringde, why not? Han svarade och de anklagade mig för en massa saker, som jag hade gjort mot Rickard. Saker som skulle inträffat denna helg då jag var med Rickard HELA helgen HELA tiden. För VI hade myshelg! Jag blir så förbannad. Jag har turen att ha en pojkvän som tror på mig istället för några småpojkar som precis kommit in i puberteten och som runkar till tecknad porr. För varför skulle dessa påståenden vara sanna? Folk som inte har något liv, som sedan försöker förstöra andras går mig verkligen på nerverna. Vi har bestämt oss för att ta reda på vem/vilka dessa idioter är, och då ska jag minsann söka upp dem :)

Mja, nog om det. Känner hur min puls går upp bara jag skriver om det.

Dessvärre finns det inte så mycket trevligare att skriva om. Som sagt, jag och älskling hade myshelg och det var (såklart) hur underbart som helst. Min älskling är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Pills

men:O vad är det för Idioter?

2009-09-28 @ 13:19:38
URL: http://tuuddiluu.blogg.se/
Postat av: sandra

Ingen aning.. Några som ringer och irriterar en som fan iaf:S No lifer!

2009-09-28 @ 18:23:37
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jävla cpn.. men känner igen det där med skitsnack och sånt crap!

2009-09-29 @ 06:31:46
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: sandra

Så totalt värdelöst

2009-09-30 @ 11:17:49
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0