*nananaa*



I morgon är det min dag, så är det bara. Jag fyller 19 år, värdelös ålder btw men det betyder inte att jag inte ska ha kul. För det ska jag! Jag ska ha otroligt jävla roligt så du inte kan ana det. Jag kommer träffa underbara människor. Några närmare vänner, och några ytliga. Men guud, vi kommer äga! Jag kommer dessutom träffa min kära familj samt Rickards härliga familj. Det kommer bli så mysigt.

Dessvärre finns det några egoistiska jävlar som sällan ens tänker en tanke på att fira mig. Det har aldrig varit särskilt viktigt för dem. Det har alltid funnits "viktigare" saker att göra. Men wft? Varför ödsla energi på dessa människor när jag har trippelt så många vänner och släkt som verkligen bryr sig och vill fira mig? Åh, jag älskar er alla.

Mja, till något annat. Älskling ligger brevid mig och sussar. Vilket han har gjort i ca en timme nu. Efter middagen som jag lagade blev han helt hjärndöd. Jag har dock lite överseende. Han går upp kvart i sex varje morgon och kommer hem vid sex. Dessa timmar sliter han. Såå, han kan gott sova min lilla prins :) Måste tyvärr väcka honom snart, han måste ut och rasta Jackie. Hade jycken inte vägt fem kilo mer än mig så hade jag nog ställt upp för min karl denna kalla, mörka höstkväll. Men vi minns ju hur det blev sist, så nej tack. Jag vill inte ens tänka tanken!

Jag ska alldeles strax gå och duscha. Måste ju fräscha upp mig för den stora(ironi) dagen i morgon. Efter en lång, varm dusch ska jag bädda ner mig i våran otroligt mjuka och sköna säng. Jag känner att ögonlocken blir tyngre och tyngre för varje ord jag skriver. Och att mina fingar går långsammare över tangenterna. Ett tecken på att jag måste sova.

Oh, kom precis på att jag har fått låna mammas spikmatta. Ska nog ligga på den en timme eller två :) Om jag håller mig vaken så länge.

Uppdaterar förmodligen i morgon. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0