Saturday

I kväll ska jag hem till Elinpelin för tjejkväll. Vi ska snacka lite tjejsnack och smådricka lite. Det kommer nog bli riktigt trevligt tror jag. Elin bjuder på bål och grejer ;) Senare framåt kvällen kanske det blir utgång. Det får vi se.

I morse vaknade jag av att Fifi började röja som vanligt vid sextiden ungefär. Jag kände att jag verkligen behövde sova så jag gick ut till vardagsrummet. Tre timmar senare vaknade jag av grannes förbannade fåglar(igen). En vacker dag finns dessa fåglar inte kvar på jorden, måste jag meddela er.

I går läste jag ut den tredje boken ur Twilightserien. SÅ GRYMT BRA!! Dock blev jag lite besviken när vissa saker inte inträffade som jag hade hoppats på. Då är det bara att vänta på studiebidraget så man kan köpa den fjärde boken. Åhh, jag längtar så, haha! Så Bea, i dag får du låna boken av mig :)

I dag ska jag åka till Skärholmen och se om jag hittar något snyggt linne. Jag känner att jag verkligen inte har några linnen alls som är sådär lite speciella. Allt är något man typ bär till vardags. Urtrist!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: bea

ååå jaaa:D:D hihi:)

2009-09-12 @ 16:24:36
Postat av: Sandra

hihi :)

2009-09-12 @ 16:36:46
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Elin

tack för en SJUUUUUUKT rolig kväll! :D

och för att du hjälpte mig när jag störtade, 2 ggr haha

2009-09-13 @ 16:32:49
Postat av: Sandra

Det var grymt! :D haha, inga problem ;D

2009-09-14 @ 09:38:50
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0