Saturday

I kväll är det grillparty som står på schemat. Det kommer bli riktigt nice. Min fis kommer hit också, så kvällen är fulländad ;D

Har nyss varit och inhandlat grönsaker, kött och dylikt som kommer att behövas i kväll. Nu är Rickard och Jimmy på bolaget för att kirra resten.

Jag hade tänkt hoppa in i duschen men fastnade på facebook istället. Eller fastnade snarare på Farmville. Det är ett väldigt simpelt men roligt spel, haha.

Nej, duschdags. Måste ju get a little bit fresch inför kvällen. Kan ju inte gå runt och se ut som jag-vet-inte-vad. Right?

För övrigt så har jag en sån förjävlig mensvärk, det är inge vidare kan jag tala om för er killar som aldrig någonsin kommer att få genomlida någon sådant. Lyckoostar..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Och fisen är försenad!! ;) Haha

2009-09-05 @ 18:25:16
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Äh, ingen fara. Vet att min fis förr eller semare alltid kommer :)

2009-09-06 @ 03:58:37
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha:D alltid försenad!:P

2009-09-06 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0