So the lion fell inlove with the lamb



Fick besök av min bäste vän Bea. Först satt vi och åt lite i köket samtidigt som vi kollade på bilder på Robert Pattinson samt Kristen Stewart. Sedan bestämde vi oss för att kolla på Twilight, of course. Filmen är fortfarande lika bra, och jag har nu tappat räkningen om hur många gånger jag har sett den, haha. Tack för en mysig och trevlig för/eftermiddag <3

I natt hade jag sovsällskap i vardagsrummet av Jackie. Det var faktiskt lite mysigt. Denna natt var första natten han inte snarkade värre än vad Rickard gör ibland. Eller så var jag för trött för att höra det, haha.

I morgon är jag ledig. Då ska jag hem till mamsen för att städa huset och make some money, alltid nice. När mamma kommer hem från jobbet ska vi plugga engelska och matematik. Überroligt.

När mamma kommer hem från jobbet i dag ska vi minsann träna. Ska bli hur underbart som helst. Jag har nämligen inte tränat på länge eftersom att jag har varit sjuk + väldigt lat och trött. Men nu är det fan dags igen! Ska köra järnet.


Kommentarer
Postat av: bea

tack själv:D den va jätte mysig:D vi får göra om de, och snart kan vi ha ett twilight marathon med alla 3 filmer och jag kommer va sååååååååååååååååååååååååååååååå lycklig, ska sitta med svart mantel och huggtänder:D

2009-09-16 @ 13:09:44
Postat av: Anonym

haha sötnos :D Ja, lätt att vi ska ha Twilight maraton, utan tvekan! Längtar tills alla filmer har kommit ut. Då kommer vi vara lyckligast i världen! :D

2009-09-16 @ 15:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0