Thursday

Det blev ingen skola i dag för min del. Men jag mår fortfarande bättre än för två dagar sedan, dock är jag fortfarande inte frisk. Jag känner mig som en enda stor snorboll. Så, jag ville inte riskera att smitta resten av skolan. Då beslutade jag mig för att stanna hemma och bli lite bättre, för i morgon ska jag till skolan!

Jag börjar misstänka att jag behöver bettskena under natten. Jag kan vakna ibland om nätterna och mornar att jag ligger och spänner käken som fan. Jag brukar också ständigt gå runt med spänningshuvudvärk samt ont i käkarna. Mamma har samma problem, så det kanske är bra att fixa sådan där skena? Ska prata lite med mamsen och se vad hon säger.

Jag har sovit riktigt konstigt i natt, känner mig helkonstig i kroppen. Jag har ingen som helst aning om varför :s jättejobbigt.

Det är så grymt skönt att det är fredag i morgon. Så vitt jag vet har jag inget bestämt vad som ska göras under helgen vilket är lugnande. Ibland behöver jag planeringsfria helger då jag bara kan vara, och om det dyker upp något kan jag bara göra hur jag vill.

/S

Kommentarer
Postat av: bea

jag vet hur de känns:( har också spänningshuvudvärk heeela tiden:(



klart du ska till skolan imorgon:D vi måste ju stöta på varandra MINST 3 gånger i veckan, annars får jag abstinens!! hahahaha:D love you<3

2009-09-03 @ 13:57:43
Postat av: Sandra

Vi får massera varandra :D haha.



Ja, det håller jag faktiskt med om. Kan ju inte vara utan dig allför länge :o Det tåls ej! Love you<3

2009-09-03 @ 14:13:01
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Eller så får vi båda Twilightnördar sova med bettskena ;) haha <3

2009-09-03 @ 14:14:02
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0