12 saker du inte visste om mig(?).

1. När jag var liten trodde jag att min mamma var grundaren till receptet för kladdkaka.
2. Jag har en porslinstand pga en incident i högstadiet.
3. Jag har flyttat totalt 13 gånger i mitt liv.
4. Jag blev mobbad när jag var liten från sexårs till fyran. Det är anledningen till varför jag har svårt att släppa in folk i mitt liv men också varför jag är psykiskt starkare i dag.
5. Jag har en förjävla fobi för fåglar(dock inte tama fåglar).
6. Min bror har alltid och kommer alltid ställa upp för mig. Vi har något speciellt. Äkta syskonkärlek!
7. Min första kärlek var en katastrof. Det ingick självplågeri och svek.
8. Min moster bor i London.
9. Jag är en kvarts finsk resten svensk(så vitt jag vet).
10. Min mamma är den som hjälpt mig mest i livet. Och den jag alltid kommer att se upp till.
11. Jag har rökt sedan jag var 12-13(försöker dock sluta helt nu, det går i vågor).
12. När jag var liten fick jag en tegelsten i huvudet utan att det började blöda. Där jag vi snacka om att jag blev chockad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0