38 graders feber och huvudvärk

Usch, jag mår så himla risigt. Det var ganska länge sedan jag mådde såhär dåligt. Jag har 38 graders feber, och då har inte ens två ipren hjälpt till(damn you). Känns ju sådär. Som grädden på moset har jag fruktansvärt ont i kroppen, minsta beröring känns som tusen nålar igenom kroppen och huvudvärken ska vi inte ens prata om. Lite självömkan får man faktiskt känna om man är sjuk, inte sant?

Det blev ingen avancerad middag för mig och Rickard. Han är fortfarande lite trött efter att han varit sjuk, sedan har kan ju smittat mig och aldrig i hela mitt liv att jag ställer mig och lagar mat i detta tillstånd. Det fick bli hämtmat från Max. Jag hade dock ingen vidare aptit. Synd med tanke på att deras hamburgare är mycket godare än McDonalds.

Kvällen har spenderats i soffan med att dricka vatten, äta youghurt(det ända jag får i mig just nu), knapra Ipren och tycka synd om mig själv. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon.

Jessica min kompis fyller 18 i morgon och jag var bjuden hem till henne, för att sedan gå ut. Men mår jag som jag mår nu så orkar jag verkligen inte. Jag kommer vara en riktig party-pooper. Förlåt, men jag lovar att kompensera upp det med en krogrunda någon dag jag är frisk!

Rickard sitter och spelar PS3 just nu och jag funderar starkt på att gå och lägga mig. Jag är sjukt trött mentalt och i hela kroppen.

Jag tror jag gör en kopp té innan jag går och sussar.

God natt på er allihopa. Hoppas någon av er därute får njuta av vårvädret i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Amanda´s perfekta liv!

Krya på dig! :)

2010-04-08 @ 22:52:03
URL: http://www.mandihs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0