Äntligen klar med tvätten!

Nu har jag precis blivit klar med all tvätt. Våran tvättid var slut vid tio så i en timme har jag nu stått och strukit örngott och kökshanddukar samt vikt en massa tvätt. Jag börjar känna mig mer och mer vuxen för varje dag som går faktiskt. Det är inte alla som kan hantera ett strykjärn. Och nej, det är inte svårt men var det inte någon i svenska Hollywoodfruar som inte ens visste vad celcius är? Utan min mamma hade jag inte kunnat hantera en tvättmaskin och dylikt. Det känns otroligt skönt att inte ha ett enda smutsigt klädesplagg. Vi har redan bokat ny tvättid så det här flyter på bra nu.

I morgon är det skola som gäller. Jag och Bea ska jobba på järnet. Vi måste fixa lite instuderingsfrågor + jobba med multimedia. Det kommer gå bra, bara vi inte stressas och håller på med annat. Som vi vanligtvis alltid lyckas med, haha. Men i morgon är det andra bullar som gäller.

Jag är rätt nyfiken på mina besökare. Jag har många fler besökare än antalet som kommenterar. Jag vill inte behöva provocera för att få kommentarer. Så er som känner er träffade. Skriv gärna en kommentar om vem ni är, vad ni heter etc. Jag är nyfiken!

Nu ska jag hoppa i säng. Men först ska jag olja in mina naglar. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0