Bildregn

Sorry för dålig uppdatering mina trogna läsare. Eftermiddagen och kvällen har bjudit på mycket!

I morse trodde jag att jag hade fullt med tid över att ta massvis med roliga bilder men icke. När jag slog på SL visade det sig att jag hade 20 minuter på mig att sminka mig och hitta kläder. Då blev det minsann stressigt! Men jag hann. Och jag kom till multimedian i god tid. Jag och Bea gjorde en massa nytta. För en gångsskull gjorde vi klart en uppgift under lektionen. Duktigt, inte sant? Haha.

Rickard ringde mig hysteriskt i slutet av lektionen och när jag väl svarade frågade han var jag var. Samma visa varje måndag klockan fem när jag har multimedia i Rönninge gymnasium. Börjar han kanske bli lite gammal och dement? Nej men det visade sig att han var i skolan för att hämta upp mig. Det var en rolig överraskning.

Sedan bar det av hem för att gå ut med jycken och hämta lite kläder för här skulle det grillas. Sofia och Jimmy ville grilla med oss och inte tackar man nej till det en varm dag som denna. Det var mycket trevligt och maten var oerhört god. Jag stod för marinaden, dock färdigköpt men jag är stolt ändå! Lyckades som vanligt skära mig på kniven(som jag alltid lyckas göra när jag vistas bland vassa föremål).

Nu kom vi precis hem från Salem. Ska snart sätta mig och plugga tyska men först blir det bildregn från i dag när jag trodde jag hade tid över, haha. Enjoy!



De två sista bilderna bjuder jag på. Det handlar ju om att bjuda på sig själv, right?

Nej, nu känner jag att det är lite bråttom med att plugga. God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0