Det rullar på bra nu

Jag tar en paus från allt packande nu. Jag har lyckats packa ner småsaker trots att vi inte har några större påsar. Jag hittade några lagom men rätt så tunna påsar. Nu är alla sladdar och annat småskit nerpackat. Jag har även hunnit ta en massa bilder emellanåt. Jackie var med på ett hörn också.


Ser ni min extremt tomma garderob? Det känns jättekonstigt när man ser den så tom. Är van med att den alltid är proppfull(trots alla klädproblem jag nästan alltid har, haha).

Den 14e juni börjar jag jobba. Känns jättebra och det ska bli himla roligt! Den första veckan är bara inlärningsvecka. Då får jag lära mig hur allt går till. Åh, jag längtar!

Livet är för himla bra nu. Vi ska flytta till en egen lägenhet, jag har fått sommarjobb och kanske en anställning därefter(om jag trivs och om de trivs med mig), jag och älskling + mammas familj ska åka utomlands v.30. Jag vill tacka alla som ger mig möjligheten till välmående. Tack! Livet rullar på bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0