Fortfarande lika dålig

I dag mår jag fortfarande lika dåligt om inte värre. I morse när jag väcktes av att Rickard gick upp kände jag mig frisk. Tänkte då "yes, det var bara en dag jag var sjuk. Skönt och i dag är det fredag". Men icke, jag hade så fel. Mitt huvud känns så mycket tyngre och det känns som att jag massvis med betong på ögonlocken. Lyckligtvis har jag inte lika mycket feber. Det kan jag väl i alla fall skatta mig gott över? Jätteroligt såhär en fredag. Det är anledningen till att jag inte bloggar så mycket.

Syftet med detta inlägg är att jag vill gratta min vän Jessica som fyller 18 bast i dag. Jag vill också bara säga att jag verkligen hoppas att du får en underbar och rolig dag/kväll. Ta det lugnt med alkoholen bara ;) haha

Här ser ni en bild på busungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0