Halleluja moment

God morgon solstrålar.

I dag mår jag betydligt mycket bättre. Gissa hur skönt det känns? Det enda jobbiga(ja, jag är inte fullt frisk) är att jag är mör i kroppen samt att det känns som att någon har gett mig två feta smällar på ögonen. Jag kan knappt kolla åt vilket håll som helst utan att det gör ont. Men bortsett från det mår jag toppen! Lite hungrig är jag, men det är lätt att få bort.

I dag vet jag inte riktigt vad som händer. Med tanke på att jag mådde så risigt i går så har jag och Rickard inte planerat något mer än att hämta en TV-hylla hos pappa, rensa hur förrådet i Storskogen, flytta skitbilen från en parkering och betala några räkningar i Salem.

Nu tjatar Rickard på att jag måste gå och göra mig i ordning. Ja, man måste väl lyssna på gubben..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0