Jävla hycklare!

Nu är jag ritkigt less på Rickards konkursförvaltare och hela skiten. Hans pengar är försenade och konkursförvaltaren har stoppat hela processen pga det var någon(minns ej vad skiten heter) som påstått att de erbjudit Rickard jobb. Så in i helvete heller. Han gick till arbetsförmedligen precis som dem hade kommit överens om. Nu handlar detta om en ganska stor summa. Om konkursförvaltaren tror på dessa idioter som ljuger kommer Rickard inte ens få några pengar, som jag förstod det. Som grädden på moset ligger vi ganska mycket i back denna månad pga låssmeden. Så allt känns ju så himla bra just nu. Jag har i alla fall en backup plan om det här inte går som vi hoppas. Jävla idioter! Tänker de inte ens på att folk har en hyra att betala, mat att köpa för att kunna leva som en normal människa? Jag blir så förbannat trött på dessa människor. Det är ju inte första gången en konkursförvaltare är ett jävla kukhuvud(ursäkta språket men jag är riktigt förbannad just nu). Tack gode gud att Jackie har mat i alla fall. Vårat matintag kan man ju alltid fixa på ett eller annat sätt. Bara hunden har mat!!

Nej, nu måste jag rensa tankarna. En cigg på balkongen i solen.

Kommentarer
Postat av: jessi

ja men precis ;-)

Juste skrev upp dig på listan till chaplins ifall att du kommer :-) <3

2010-04-07 @ 14:20:30
URL: http://lilljessipessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0