Lugn fredag

Kvällen blir lugn. Inte för att jag klagar, uppskattar snarare det till max. Hela dagen har jag lidit av någon typ av övertrötthet och varit jättebarnslig. Men det tycker jag om. Jag tycker om att kunna bjuda på mig själv till en viss grad. Dagen har så gott som gått som planerad. Jag och Rickard har tagit en varsin öl och ett glas vin. Det räcker så, bara lite mys sådär. Jag har även tänt lite ljus i lägenheten.

I morgon ska vi till Lidingö och besikta bilen. Eller ja, Rickards jobbil. Efter det har jag tänkt handla lite snygga nagellack från Depend. Det har kommit ut grymt snygga färger. Slänger in bilder på dem i morgon!

Nej, nu ska jag nog slänga mig ner i soffan brevid Rickard. Han har hittat någon spännande film på Canal+first. Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0