Magbesvär


Sorry för en väldigt dålig uppdatering. Det har varit väldigt mycket att göra i nya lägenheten. När det väl fanns tid över hade jag ingen ork för att uppdatera. Men I'm back!

Nu har vi äntligen fått ordning. Det är endast lite småplock och man kan äntligen röra sig utan att behöva klättra. Allt känns jävligt bra just nu.

I morse vaknade jag med magknip vid ca halv sju. Inge vidare då det var så pass jobbigt att jag inte ens kunde stå upp. Då slog jag på Pippi Långstrump och efter ca 30 minuter somnade jag om igen. Vaknade vid tio och var någorlunda utvilad, men magknipen ville inte ge med sig. Efter lite rysk fil gav magen med sig. Nu sitter jag här med lite magknip då och då. Men jag överlever. Tur det, eller hur? ;) haha

Påsken har varit väldigt full med middagar över allt. Kort summering av hela långhelgen:

Lördagen spenderades hemma hos pappa medan Rickard var hos sina kusiner. Mycket trevligt. Eftermiddagen på söndagen fick vi besök av Rickards pappa och hans tjej på en fika. De hade köpt en jättestor korg fylld med massvis med choklad. Det var riktigt snällt! Jag tänkte slänga upp en bild på den senare(jag älskar choklad, trots mina problem med laktos). Framåt kvällen skulle vi hem till mamma på middag, det var också väldigt trevligt.

Vid halv ett på måndagen kom Rickards mamma och pojkvän på en fika. De hade köpt en jättefin blomma vi  kan ha på balkongen(kommer även en bild på den). Och sist men inte minst. Måndagskvällen spenderades hemma hos Rickards pappa. De bjöd på otroligt god mat och trevligt sällskap. Påsken kunde inte ha firats på ett bättre sätt.

Vi slapp laga mat på hela helgen. Gissa om det var skönt då vi var jättetrötta efter flytten och allt. Räddare i nöden, haha.


Kommentarer
Postat av: jessi

Ja men vissa säger att det gör skit ont! andra säger som du! men det är som alla piercingar, det går så fort! man hinner inte reagera! <3

2010-04-06 @ 21:48:42
URL: http://lilljessipessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0